Op.Dr. İlker Sönmez

• Black Instagram Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black YouTube Icon

© 2004-2019 www.drilkersonmez.com Tüm hakları saklıdır. İzinsiz kopyalanamaz yayınlanamaz.

Video görsellerinin hakları Ethicon Endosurgery'e aittir. Videolar sadece yotube üzerinde halka açık olarak bulunmaktadır. Sitemiz bünyesinde sadece youtube linkleri kullanılmıştır.

Neden Biz?
Op. Dr. İlker Sönmez

Op.Dr. İlker Sönmez temel tıp eğitimi ve Genel Cerrahi uzmanlık eğitimini İstanbul Cerrahpaşa Tıp fakültesinde tamamlamıştır. 2004 yılından beri laparoskopik cerrahi uygulamaları yapmaktadır.

Ameliyat öncesi ve sonrası takiplerinde ekip olarak çalışmanın yanısıra , tüm ileri laparoskopi vakalarına iki genel cerrahi uzmanı ile  girerek ameliyatta da ekip olarak çalışmaktayız. Bu özelliğimiz ile bölgemizde tek olmanın gururunu taşıyoruz.

İnanmaktayız ki bariatrik ve metabolik cerrahi , kişiye özel olmalıdır. Mutlaka üst düzey hasta hekim ilişkisi şarttır. Hasta hekimine her an ulaşabilmeli merak ettiklerini başka kaynaklardan değil doktorundan direkt olarak öğrenebilmelidir. Bariatrik cerrahideki uzun yıllardır süren başarımızın ve hiçbir hastamızı kaybetmemiş olmamızın asıl sırrı budur.

Ekibimizde ve hastanemizde bulunan endokrinoloji uzmanı , kardiyoloji uzmanı, göğüs hastalıkları uzmanı , psikiyatri uzmanı  alanlarında uzman hekimlerdir. Operasyonlarımızı bünyesinde en üst düzey yoğun bakım ünitesi , anjiografi ünitesi, BT ve MR görüntüleme hizmetleri, girişimsel radyoloji ünitesi bulunan hastanelerimizde yapmaktayız.

Modern cerrahiye , gelişmelere ve güncel takibe önem veren ; etik değerlere bağlı hekimleriz. Obezite cerrahisinde deneyimli akademik ekibimiz ile, doğru endikasyonları benimsiyoruz. Amacımız bölgemizde hastaların güvenle kendinizi emanet edebileceğiniz bir ekip olarak obezite ve bağlı hastalıklarla mücadele etmektir. Vizyonumuz; sürekli kendimizi güncelleyerek hastalarımıza en kaliteli ve en güvenli tedavi imkanlarını sunmaktır.